Ten plakat warto wydrukować i przekazać bliskim seniorom. Może niektórzy z nich nie popadną w kłopoty.

Dodano 10.1.2019

Nie ma chyba tygodnia, by nie było słychać o tym, że seniorzy zostali naciągnięci w takcie pokazów zbawiennych dla ich zdrowia aparatów medycznych, kołder lub przekonani do zmiany dostawcy prądu na droższego przez akwizytora podającego się za przedstawiciela "elektrowni".  

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Komenda Główna Policji, Zakład Ubezpieczeń Społecznych oraz Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego rozpoczęli wspólną akcję, której celem jest ostrzeganie seniorów przed nieuczciwymi praktykami, a szczególnie zwracanie uwagi na to, że ich prawem jest rezygnacja – w ciągu 14 dni – z umowy podpisanej w trakcie wizyty akwizytora w ich domu lub w trakcie pokazów. 

W ramach akcji przygotowano ponad 350 tysięcy ulotek przygotowanych przez UOKiK, a rozprowadzanych przez Policję, ZUS i KRUS. Dodatkowo rozwieszone będzie ponad 3 tysiące plakatów.

Myślę, że to niewiele. Seniorów jest więcej, a na pewno niezbyt często odwiedzają urzędy, w których rozwieszane są plakaty. Myślę, że każdy, kto ma znajomych seniorów, a jednocześnie ma do dyspozycji drukarkę, powinien wydrukować plakat akcji i rozdać go znajomym seniorom.

#BeataNowakowska

#AdwokatGdańsk

#AdwokatGdańskBeataNowakowska